PPC reklama usnadňuje nákup na Internetu


Představte si, že máte zájem nakoupit na Internetu dárek pro vaši babičku. Bude se jednat o výrobky zdravé výživy, v nichž budou převažovat například sypané ovocné nebo bylinkové čaje. Babičce jistě přijde vhod léčebná kúra ájurvédských adaptogenních rostlin, jejichž účinnost je potvrzena prastarou indickou léčebnou metodou, a navíc jde o čistě přírodní záležitost bez vedlejších účinků a drogové závislosti. Jakmile máte jasnou představu o nakupovaném zboží, zadáte do vyhledávače Google kombinaci klíčových slov, například „ájurvédský čaj Ženšen“, který vám zobrazí řadu odkazů na internetové prodejce. Mezi odkazy také budou figurovat PPC reklamy. PPC reklamu v Brně si můžeme představit například jako obrázek (banner) a pod ním text daného výrobku, jeho cenu, název e-shopu, případně zákaznická hodnocení.

nástroje SEO

Obrovskou výhodou PPC reklamy v Ostravě je fakt, že má výmluvný charakter, zkrátka jakmile vidíte obrázek, může to upoutat vaši pozornost víc, než pouhý psaný text, a jestliže mezi obrázky https://cs.wikipedia.org/wiki/N%25C3%25A1pov%25C4%259Bda:Obr%25C3%25A1zky objevíte to, co hledáte za rozumnou cenu, tamní obchod vás třeba osloví a nakoupíte v něm. Nebudete už prohledávat další zdroje kvůli úspoře času.

bylinkový čaj

PPC reklama neboli reklama Pay per Click je také výhodná v tom, že za ni zadavatel platí až ve chvíli, kdy na ni zákazník klikne. Neplatí se tedy za její zveřejnění, ale až tehdy, je-li aktivně využívána. Díky tomu lze také veškeré PPC kampaně měřit účinnými nástroji, například Google Ads a Google Analytics, s jejichž pomocí lze zjišťovat reklamní účinnost, počet kliknutí a celkové náklady na reklamní proces a pak také návštěvnost webových stránek – co zde lidé nakoupili, odkud zákazníci pochází, jaké webové stránky si prohlíželi, jaký použili vyhledávač atd. Zpětnou analýzou těchto dat lze pak zlepšovat strategii pohybu na Internetu a úspěšnost v prodeji.