Pokud cestujete poněkud častěji, než je běžné, může se vám velmi jednoduše stát, že vaše cesta letadlem bude zpožděna. Je to poměrně běžné, a to zejména na větších letištích, které obsluhují opravdu mnoho spojů. Jestliže se vám v poslední době nějaká situace, kdy jste se z letiště nedostali včas, pak byste měli vědět o možnosti odškodnění. To je možné čerpat zejména tehdy, když jde o opravdu velkou ztrátu času, a to v rámci jednotek až desítek hodin. Právě tehdy oceníte, že zpoždění letu ClaimCloud je možné odškodnit, a to vskutku štědrými částkami.
Základem je znát svá práva
Protože existují zákony, které upravují veškeré možnosti získání odškodného, měli byste mít o těchto zákonech a právech určité ponětí. Právě to je základem pro to, abyste získali, co nejvíce peněz, co je možné získat. Pokud se však touto záležitostí zabývat nechcete, ale přesto byste ocenili, kdybyste získali nějaké peníze nazpět, pak je tu možnost odborné kompenzace, která bude zajištěna zkušenými agenty. Ti se totiž v tomto odvětví angažují již delší dobu, a proto ví, co je nutné udělat pro to, aby zákazník získal alespoň část svých nákladů na cestu zpátky.
Evropské regulace hrají ve váš prospěch
Základem je EU regulace 261/2004, která upravuje výši finanční kompenzace za zdržení na letišti. Myslete však na to, že nárok vzniká pouze tehdy, když neodletíte dříve než za tři hodiny od plánovaného odletu. Stejně tak není možné očekávat, že se vám peníze vrátí v případech, kdy chyba není na straně aerolinky, ale spíše na straně přírody nebo jiných, neovlivnitelných záležitostí.
Je to otázka stovek eur
Pokud nastane, že vás aerolinka začne přepravovat až tři hodiny po tom, co to bylo plánované, můžete očekávat minimálně 250 euro. Tato částka se však zvyšuje s tím, jak daleko jste se chtěli dostat. Od vzdálenosti 1500 km to je částka 400 euro, od více jak 3500 km dokonce 300 euro, což je již opravdu důvod pro to, abyste se zajímali o možnost kompenzace.